Mallul Afi Palace Cotroceni din Capitală înregistrează de la an la an creşteri de trafic, media fiind de 50.000 de vizitatori pe zi, „atraşi“ cu mix de clienţi de la fashion până la cinematografe şi restaurante, susţine Iulia Borşan, director de marketing la AFI România, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
„Este foarte important un mix corect de branduri bune şi interesante. Dacă ai un mall cu trafic foarte mare, fiecare client trebuie să găsească cel puţin un magazin pe care să îl considere accesibil. Noi avem 300 de branduri printre care se regăsesc şi mărci premium şi mărci mai accesibile. Este inevitabil să îţi găseşti ceva ce îţi poţi permite“. Iulia Borşan spune că pentru un marketing de succes este nevoie de mai multe elemente printre care enumeră mixul de chiriaşi, diversitatea restaurantelor, shoppingul şi entertainment de calitate.
„Marea majoritate a clienţilor pe care îi ţintim sunt clienţi care vin să aibă o experienţă mai îndelungată. Avem cele mai mari spaţii de aventură, partea de AFI Aventurier fiind apărută de puţin timp, dar având succes deoarece oamenii vin şi încearcă lucruri noi. Avem patinoar, avem entertainment pentru copii şi avem cinematograf cu cele mai mari săli la zona de VIP. Marketingul face mult, dar nu face tot. Contează să ai un mix corect pe care să îl reinventezi constant.“