Zona de management la distanţă a fost o noutate pentru majoritatea echipelor - trecerea de la interacţiunea zilnică de la birou, la interacţiunea integral virtuală, a favorizat apariţia unor arii de dezvoltare neexplorate până la acel moment.
Anul 2020 a fost unul solicitant, care a pus companiile locale în faţa unei situaţii nemaiîntâlnite şi care a venit cu schimbări de paradigmă care vor continua şi în 2021, crede Andreea Miron, people&culture manager în cadrul Stefanini EMEA, companie specializată în furnizarea de servicii şi soluţii IT în regim outsourcing.
O astfel de schimbare care va continua să rămână un obiectiv major şi în 2021 va fi procesul de digitalizare din cadrul companiilor, spune ea.
„O schimbare de paradigmă pe care o observ - începută deja în anul 2020 - este legată de rolul departamentului de resurse umane, respectiv trecerea de la un departament cu rol fundamental de suport pentru organizaţie, la unul cu rol transformaţional. Procesul de digitalizare, de transformare (implementarea/ extinderea muncii la distanţă, îmbunătăţirea canalelor de comunicare şi transpunerea acestora în online, adaptarea programelor de traininig etc.) va continua să rămână un obiectiv major pentru multe organizaţii care fac progrese în această direcţie“, a spus Andreea Miron pentru Ziarul Financiar.