Campania gândul „Why don't you come over”, care răspunde cu mult umor iniţiativei guvernului britanic de a ţine românii şi bulgarii departe de ţara lor, a câştigat Grand Prix-ul la categoria „Digital Campaigns”, la festivalul Golden Drum 2013 de la Portoroz (Slovenia).
Campania „Why don't you come over” a fost realizată de GMP Advertising şi Webstyler pentru gândul.info.
“Ne bucură foarte tare recunoaşterea din partea celui mai important festival de creaţie al Europei Centrale şi de Est. Mai ales că mesajul campaniei este unul încă foarte actual. Ştim că efortul nostru nu a fost în zadar şi că românii au învăţat să privească Europa cu fruntea sus şi de la egal la egal”, a declarat Mihai Gongu, Creative Director GMP.
"Am câştigat acest premiu în categoria Digital Campaigns, categorie în care ingredientul cel mai important este engagementul (n.r. implicarea publicului campaniei). În campania asta, românii şi-au oferit canapeaua unor străini, prin aplicaţia de couchsurfing, şi este poate cea mai puternică formă de engagement creată vreodată într-o campanie românească de brand", a adăugat Bogdan Niţu (General Manager, Webstyler).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels