Prima pagina

Burger-ul de 1 dolar nu mai este profitabil pentru McDonald's

04.08.2008, 13:26 10

Cel mai mare lant de restaurante fast-food din lume, McDonald's, testeaza modificari la cheeseburger-ul dublu de 1 dolar si intentioneaza sa scumpeasca sandwich-urile, ca parte a strategiei de schimbare a structurii meniului de 1 dolar pentru anul viitor, scrie The Wall Street Journal.
Lansat in 2003, "Meniul de 1 dolar", a fost un motor de crestere pentru cele 14.000 de restaurante ale companiei, insa in ultima vreme, managerii s-au plans ca aceasta strategie atrage prea multi clienti care cumpara doar aceste produse, afectand astfel profitabilitatea unitatilor. Totodata, scumpirea laptelui si implict a branzei, i-a determinat pe unii sefi de restaurante sa vanda faimosul cheeseburger dublu cu doar o felie de cascaval sau chiar fara.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO