Prima pagina

Nelegiutul publicitatii

28.08.2008, 16:39 12

Cand e vorba despre o persoana, se spune publicitatea nu poate fi buna sau rea, ci doar profitabila, arata revista TARGET. Iar cand David Ogilvy l-a numit pe Martin Sorell "un personaj odios" (acesta lansase o oferta de preluare ostila pentru Ogilvy&Mather, in 1989), trebuia sa stie mai bine ca nu-i face niciun deserviciu "asupritorului". Ba mai mult, publicitatea aceasta gratuita a insemnat inceputul succesului fulminant pentru WPP, compania "odiosului".

Aflati de pe www.targetonline.ro cum a ajuns astazi, la cei 63 de ani ai sai, "Omul negru al publicitatii", asa cum este recunoscut Martin Sorell, care nu a creat inca nicio reclama, sa aiba mai multa influenta asupra industriei de 485 de miliarde de dolari a publicitatii decat a avut vreodata David Ogilvy, "Parintele publicitatii".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO