Mădălina Libianu Draghici şi-a redescoperit pasiunea pentru bijuteri în urmă cu patru ani, moment în care încă era corporatistă, având un job în domeniul resurselor umane. În 2016 a investit în propriul business 3.000 de euro, iar anul acesta veniturile din vânzarea bijuteriilor produse de ea se ridică la 200.000 de euro, duble faţă de anul trecut.
„Purtam des bijuterii pe care le personalizam cu pietre şi alte aplicaţii şi primeam mereu aprecieri. Astfel, am hotărât să fac o pagina de Facebook în care să îmi prezint creaţiile şi aşa au început cererile din partea colegilor şi a prietenilor. În 2016 am hotărât să părăsesc ţara împreună cu soţul meu, pentru că aveam o ofertă de muncă atractivă în Spania, însă lucrurile nu au mers aşa cum ne-am aşteptat am hotărât să începem o afacere în domeniul bijuteriilor“, a spus Mădălina Libianu Draghici, fondatoare Glamadea.