După ce a activat în managementul executiv şi general pentru companii din România şi din străinătate, Adrian Acatrinei, 43 de ani, şi-a dorit să meargă pe cont propriu şi şi-a făcut propriul plan de business în care a inclus dezvoltarea unei băcănii în centrul istoric al oraşului Braşov şi activităţi de consultanţă business (management general şi start-up).
Băcănia lui Iordache, aşa cum se numeşte unitatea deschisă de antreprenor anul acesta, este operată de firma Arci Board înfiinţată în 2012.
„Ideea acestei băcănii a apărut cu mult înainte dar „pe hârtie“ s-a concretizat în 2009 după ce am identificat o nişă de piaţă neacoperită de supermarketuri, magazine de proximitate sau magazine de producător în zona Braşov. Am vizitat apoi acest tip de magazine (băcănie/grocery) în Franţa, Italia şi România pentru a înţelege specificul, riscurile şi pentru a identifica punctele forte ale acestui tip de business“, povesteşte antreprenorul . Următorul pas a fost înregistrarea mărcii „Băcănia lui Iordache“ la OSIM, în 2013 a fost găsit spaţiul din centrul istoric al Braşovului, iar în luna martie a acestui an businessul a fost deschis. În acest business, Adrian Acatrinei a investit 35.000 de euro.
„Pregătirea spaţiului, instalarea echipamentelor şi autorizările au durat circa opt luni. Investiţia în spaţiu şi în stocul iniţial de marfă a depăşit 35.000 de euro“, a precizat el.