Roxana Matei împreună cu soţul său Silviu Apriutesei s-au decis să aducă pe piaţa românească brandul geman de produse dermatocosmetice Weyergans, iar în trei ani de la primele crème vândute în România au ajuns la afaceri de 100.000 de euro. Planul pentru 2016 indică dublarea vânzărilor.
„Am pornit de la o nevoie personală, Roxana era în concediu maternal, iar eu rămăsesem fără un contract de muncă, de aici a pornit şi ideea de reprezentare şi distribuţie a brandului german“, spune Silviu Apriutesei, director în cadrul firmei Happy Advisor Management (care deţine drepturile de distribuţie ale brandului Weyergans în România).
Brandul are o prezenţă pe alte 43 de pieţe din lume, de la Australia sau Noua Zeelandă până în China, în multe cazuri contractele de distribuţie fiind realizate de antreprenori din statele respective. Afacerea care a fost fondată în Germania în urmă cu 30 de ani are parteneri precum Institutul de Tehnologie Biomedicală din Aachen şi Institutul Mac-Planck din Goettingen (Germania).