ZF 24

Coca-Cola a avut vânzări mai mari cu 11% în România anul trecut

Coca-Cola a avut vânzări mai mari cu 11% în România...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.02.2016, 11:16 391

Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a avut anul trecut vânzări mai mari cu 11% faţă de anul precedent, revenind astfel pe plus după ce în 2014 a raportat un minus de 6%.

Creşterea volumelor a fost susţinută de toate categoriile de produse. Pe segmentul de băuturi carbogazoase, evoluţia companiei a fost influenţată de mărcile Coca-Cola şi Fanta, susţinute de noul ambalaj de 1,25 litri destinat magazinelor.

Categoria de apă, din care fac parte mărcile Dorna, Izvorul Alb şi Poiana Negri, a crescut cu 7% comparativ cu anul precedent, iar Cappy Pulpy a avut rezultate „bune”, se arată în ultimul raport al companiei Coca-Cola HBC. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO