Andrei Ghegoiu, directorul general al Heinrig Distribution: Sursa principală de creştere a profitabilităţii este segmentul băuturilor. Suntem interesaţi să aducem o nouă marcă de whisky, însă ne dorim un brand cu notorietate.
Andrei Ghegoiu, cel care conduce de şase ani compania de distribuţie Heinrig Distribution, cu afaceri de 56 mil. euro, care are în portofoliu ţigările Davidoff şi digestivul Unicum, spune că observă o tendinţă spre branduri „no name“ chiar şi în locaţiile premium.
„Obiceiurile de consum nu mai sunt ce au fost. Consumul se duce treptat spre segmentul „value for money“ şi din păcate restaurantele încep uşor, uşor să fie deschise către diverse vinuri „no name“ de exemplu. Aici preţul este foarte important la achiziţie şi atunci preţul este accesibil şi în meniu. Asta se întâmplă chiar în locaţiile premium şi superpremium, unde clienţii încep să devină mult mai atenţi la preţ“, a declarat într-un interviu pentru ZF Andrei Ghegoiu, 38 de ani. El are o experienţă de 16 ani în vânzări.