ZF 24

Topul celor mai valoroase branduri de bere

Topul celor mai valoroase branduri de bere
29.04.2009, 11:39 109

Bud Light, Budweiser si Heineken sunt cele mai valoroase branduri din lume pe segmentul berii, cu o valoare cumulata de 18 mld. dolari, potrivit Topului BrandZ al celor mai Valoroase Marci la Nivel Mondial realizat de Millward Brown Optimor - divizie a companiei Millward Brown.

Clasamentul este completat de Stella Artois (4,5 mld. dolari), Corona (4,2 mld. dolari), Guinness (3,5 mld. dolari) [i Miller Lite (2,5 mld. dolari). Realizatorii topului plaseaza pe ultimele pozitii in top zece branduri de bere dupa valoare Skol (2,5 mld. dolari), Amstel (1,9 mld. dolari) [i Kronenbourg (1,6 mld. dolari).

Valoarea cumulata a primelor 100 marci s-a mentinut la 1,95 trilioane de dolari, liderul clasamentului fiind Google cu o valoare de 100 de miliarde de dolari. Microsoft este pe locul doi cu o valoare estimata la 76,2 miliarde de dolari, iar Coca Cola intra in premiera in topul primelor trei marci, cu o valoare estimata la 67,6 miliarde de dolari.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO