ZF 24

Visa cheltuie un milion de euro ca sa schimbe preferinta romanilor pentru cash

07.01.2010, 11:57 26

Visa Romania si cele 27 de banci comerciale partenere vorcheltui in anul fiscal octombrie 2009 - septembrie 2010 aproximativun milion de euro pentru campanii de promovare a platii cu cardulla comercianti.

"Bugetul oentru strategia de comunicare a Visa, impreuna cubancile partenere, depaseste un milion de euro. Mesajelecampaniilor vor fi prezentate pe print, radio, online, inbenzinarii si mall-uri. Nu vom intra pe TV", a spus Catalin Cretu,director general pentru Romania in Visa Europe, in cadrul uneiintalniri cu jurnalistii.

El subliniaza ca in Romania platile la comercianti reprezintadoar 12% din sumele tranzactionate pe card, restul fiind retrageride numerar de la bancomate. In Europa Centrala media este de 20%,iar pe pietele mature din Vestul Europei trece de 50%.

Visa a derulat in 2009 o campanie pentru incurajarea platilor cucardul la comercianti, subliniind avantajul lipsei comisioanelorpentru aceste trazactii.

In 2010 campaniile vor viza de asemenea incurajarea platilor cucardul, atat la comercianti, cat si a impozitelor locale, lamunicipalitati.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO