Anul acesta, pe primul loc în topul programelor de MBA la capitolul „componentă internaţională“ se situează programul oferit de WU Executive Academy, care are în preţul de 35.000 de euro două rezidenţiate: unu în Minneapolis (SUA), care se desfăşoară la Carlson School of Management şi durează 5 zile, şi unu în Viena, care are loc la WU Executive Academy şi care durează tot 5 zile.
Pe locul 2 este ASEBUSS, al cărei program include o călătorie de studiu în Atlanta- SUA, organizată cu scopul susţinerii proiectelor elaborate de managerii români împreună cu colegii americani în faţa profesorilor ASEBUSS şi ai Kennesaw State University, cât şi în efectuarea de vizite la companii din Atlanta sau din apropiere.
Şi Tiffin University organizează o vizită în SUA dacă vor şi studenţii. În evaluarea dimensiunii „componenta internaţională“, absolvenţii de MBA oferă punctaje programului pe care l-au absolvit în funcţie de următoarele criterii: echipa de profesori străini, materiale folosite la cursuri (studii de caz din România sau internaţionale), networkingul cu studenţii şcolilor partenere şi existenţa modulelor de studiu în străinătate.