#AntreprenoriiRoMâine

#IntraprenoriiRoMâine. Ianis Adam, managerul Spitalului de Pediatrie MedLife: Ne dorim să completăm partea de chirurgie pediatrică, să o dezvoltăm şi să redimensionăm capacitatea de intervenţii

16.02.2023, 00:06 Autor: Roxana Petrescu

Într-un cabinet pediatric mereu se află doi pacienţi, copilul şi părintele, unul dintre cele mai importante aspecte în a livra servicii medicale pentru micii pacienţi fiind crearea unei atmosfere confortabile şi o bună interacţiune cu părintele, spune Ianis Adam, managerul Spitalului de Pediatrie MedLife, prima unitate privată cu acest profil la nivel local.

Ianis Adam a preluat conducerea Spitalului de Pediatrie MedLife în 2020, coordonând în prezent o echipă de 250 de membri.

„Am o experienţă de vânzări şi management de 15 ani, iar în cadrul companiei MedLife am ţinut relaţia cu companiile mari. Prin intermediul unui proiect intern, am fost propulsat într-o poziţie de management, în ca­drul hiperclincii Titan, iar apoi am pre­luat în 2020 conducerea Spitalului de Pediatrie Medlife, singura unitate privată cu acest profil. Sunt intrapre­nor şi aşa cum o spune definiţia ca intraprenor trebuie să gândeşti şi să acţionezi ca şi cum ar fi propria ta companie“, a spus Ianis Adam într-un nou episod al #IntraprenoriiRoMâine, proiect editorial realizat de ZF şi susţinut de MedLife.

Potrivit acestuia, una dintre parti­cu­larităţile lucrului cu micii pacienţi este faptul că pentru aceştia atmosfera spitalului trebuie schimbată pentru a atenua o parte din frica asociată cu o vizită la doctor. Apoi, interacţiunea cu părintele este extrem de importantă pentru livrarea actului medical.

„Frecvent noi spunem că în per­manenţă se află doi pacienţi în cabinet, unul este părintele şi cel de-al doilea este copilul. Trebuie să ne adaptăm la acest context, trebuie să existe o inte­racţiune necesară cu părintele. Mai departe, trebuie să le creăm un grad de confort pentru că ei sunt un pic spe­riaţi atunci când ajung la medic.“

Ianis Adam spune că în cadrul spitalului sunt acoperite multe servicii, de la diagnosticare până la intervenţii chirurgicale.

Cu toate acestea, cele mai întâlnite probleme de sănătate la micuţii pacienţi vin din accesul în colectivitate. Spitalul este dispus pe 6 niveluri şi are o capacitate de 132 de paturi şi două săli de operaţie unde se pot gestiona intervenţii complexe din mai multe domenii chirurgicale, se arată pe site-ul MedLife.

„În momentul de faţă, ne dorim să ne consolidăm poziţia. Pe termen scurt şi mediu, ne dorim să completăm partea de chirurgie pediatrică, să dezvoltăm şi să redimensionăm capacitatea intervenţională şi operaţională.“

Pe termen lung, Ianis Adam este convins că digitalizarea va juca un rol esenţial în actul medical. El dă exemplul gadgeturilor utilizate zilnic, de la telefoane la ceasuri inteligente, care deţin multe informaţii, dar care nu au o interpretare medicală. Conectarea acestor informaţii cu un furnizor de servicii medicale ar putea livra servicii de sănătate în timp real către utlizator.

„Pacientul de azi este mult mai informat, mai focusat pe prevenţie, mai doritor de un act medical personalizat“, a mai spus Ianis Adam.

 


Articolul face parte din proiectul editorial #IntraprenoriiRoMâine, susţinut de MedLife. În cele aproape trei decenii de existenţă, MedLife s-a dezvoltat sănătos, fiind o companie românească reper pentru mediul de business local. ADN-ul companiei are la bază atât valorile antreprenoriale, cât şi pe cele intraprenoriale, MedLife încurajând în mod deschis iniţiativele antreprenorilor interni - manageri de spitale, clinici, laboratoare sau din departamentele de suport. Prin seria de materiale din cadrul acestui proiect editorial, aducem în prim-plan oamenii MedLife, care prin idei inovatoare şi gândire strategică, au contribuit în mod direct la dezvoltarea sustenabilă a celui mai mare sistem de sănătate privat din România şi care devin o sursă de inspiraţie pentru mediul de business, prin curajul şi viziunea lor.

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Medlife