(auxiliar)

Aliz Kosza, despre management în criză după cinci ani la conducerea producătorului de vopsele Fabryo

Aliz Kosza, despre management în criză după cinci ani la conducerea producătorului de vopsele Fabryo

Aliz Kosza, fost CEO al Fabryo Corporation: Mandatul în viziunea mea ar fi fost mai scurt dacă nu ar fi fost recesiunea. În condiţii normale, în 3-4 ani poţi creşte o companie. Ce am reuşit noi a fost să nu scădem cu piaţa, ceea ce după părerea mea este o performanţă notabilă. Nu poţi influenţa intenţia de cumpărare şi nevoia de cumpărare ca în alte domenii de activitate. Din punctul acesta de vedere a fost provocarea noastră permanentă. Dacă e viscol, nu se vinde, dacă sunt 45 de grade, nu se vinde, dacă plouă, nu se vinde, dacă bate vântul şi plouă, nu se vinde. Nu sunt, nu am fost şi nu voi fi consultant. Titulatura mea este de business strategist. Asta va fi pe cartea de vizită. Şi mentor. Foto Victor Ciupuliga

Autor: Ioan Dornescu

25.11.2012, 21:25 28

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO