Bănci și Asigurări

Bancpost se aliază cu Alitalia ca să stimuleze achiziţiile cu cardul

Autor: Ciprian Botea

28.10.2010, 23:15 40

Clienţii Bancpost care plătesc cu cardul la achiziţionarea unuibilet de avion Alitalia pe rutele către Italia, până la sfârşitulanului, pot cumpăra un al doilea bilet la preţul de un euro, plustaxele de aeroport, care pot ajunge la peste 75 de euro. Copiii potcălători în cadrul acestui program tot cu bilete la preţul de uneuro, care nu include taxele. Promoţia Bancpost vine în contextulîn care parteneriatele între bănci şi companiile aeriene tind sădevină frecvente. De exemplu, BCR a lansat în septembrie un card decredit co-branded împreună cu operatorul low-cost Wizz Air,pasagerii acumulând puncte de fidelitate după fiecare platăefectuată cu cardul pe care le poate folosi pentru achiziţionareade servicii aeriene. Şi UniCredit Ţiriac Bank a lansat anul trecutun card similar împreună cu Miles&More, un program pentruclienţii care călătoresc frecvent dezvoltat de Lufthansa înparteneriat cu membrii grupului Star Alliance. Bancpost a avut întrecut şi un parteneriat cu Tarom, care s-a încheiat însă laînceputul acestui an după ce compania aeriană a aderat la alianţaSky Team.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO