Bănci și Asigurări

Ionuţ Stanimir, Director de Marketing şi Comunicare, BCR: Încercăm să extindem programul Şcoala de bani cât mai departe, una este introducerea educaţiei financiare la fiecare curs din şcoli. La finalul zilei, tragem concluzii şi vedem ce merge, ce nu merge şi cât de departe putem merge

Ionuţ Stanimir, Director de Marketing şi Comunicare,...

Autor: Mircea Nica

11.04.2024, 11:45 88

Cele două programe de educaţie financiară ale BCR, Şcoala de Bani şi Coaching Financiar au strâns în ultimii opt ani peste 1 milion de români care au trecut prin ele, iar acum planul este de a le extinde, a spus Ionuţ Stanimir, Director de Marketing ş Comunicare, BCR, în cadrul celei de-a treia ediţie EduFinFest, un eveniment organizat de BCR şi Şcoala de Bani, cu ocazia zilei Naţionale a Educaţiei Financiare.

“Noi încercăm să extindem programele cât mai departe, una este introducerea educaţiei financiare la fiecare curs, iar la finalul zilei să tragem concluzii, ce merge, ce nu merge şi cât de departe putem merge. Prin Şcoala de Bani au trecut circa 600.000 de români, iar prin Coahing Financiar aproximativ 500.000, deci am tercut de un milion de români educaţI financiar. Lucrurile neobişnuite vor fi întotdeauna încercate de către mediul privat, dar impactul mare, de masă poate fi atins doar prin colaborare cu mediul public”, a explicat Ionuţ Stanimir.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO