Bănci și Asigurări

Nume de cod: "Barracuda" - cum vânează BCR cotă de piaţă pe corporate banking

no title

Autor: Razvan Voican

30.03.2011, 19:44 87

BCR, cea mai mare bancă de pe piaţă, a lansat anul trecutproiectul strategic de creştere pe corporate banking denumit"Iniţiativa Barracuda". Acesta a avut drept ţintă identificarea şiatragerea de noi clienţi de top care îşi desfăşurau activitateaprin alte bănci, având o expunere sau operaţiuni reduse prin BCR.Austriacul Wolfgang Schoiswohl, care conduce divizia de clienţicompanii de peste doi ani, este arhitectul acestei strategiiagresive prin care BCR a reuşit să convingă companii mari din maitoate industriile să lucreze pe unul sau mai multe produse şiservicii. De asemenea, el a întărit echipa de corporate banking,aducând la BCR oameni cu expertiză şi cu conexiuni valoroase înzona marilor corporaţii.

Astfel, echipa de corporate banking s-a concentrat peîmbunătăţirea relaţiilor client-bancă, pe abordări centrate peclient.

Cota de piaţă a BCR la creditarea corporate a crescut anultrecut de la 23,9%, în 2009, la peste 25%. Soldul creditelor aurcat pentru al doilea an la rând cu 15%, în pofida crizei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO