Bănci și Asigurări
ZF Live. Anca Nuţiu, director executiv marketing şi management produse la BRD: Am avut 30.000 de cereri pentru amânarea ratelor, 10% din clienţii noştri care aveau credite au aplicat
Anca Nuţiu, director executiv marketing şi management produse la BRD: Lucrăm în prezent la un simulator pe care intenţionăm să îl publicăm, pe care oamenii pot aplica pentru această soluţie tocmai pentru ca să le fie uşor să calculeze şi să fie transparenţi, să înţeleagă cum este impactată rata ulterioară pe care o au de rambursat.
♦ Până la intrarea în vigoare a OUG nr. 37/2020 care prevede amânarea plăţii ratelor cu până la nouă luni, BRD a aplicat o soluţie proprie de amânare a ratelor până la trei luni ♦ Până la 31 martie, când a intrat în vigoare ordonanţa 37, BRD a avut peste 20.000 de cereri şi a mai primit în jur de 10.000 de solicitări ulterior, pe soluţia ordonanţei de guvern.
Anca Nuţiu, director executiv marketing şi management produse la BRD, a declarat că circa 30.000 de cereri au fost primite de bancă din partea clienţilor, persoane fizice, afectaţi de criza coronavirusului, pentru a li se amâna ratele la credite. Numărul de cereri primite reprezintă 10% din totalul de clienţi care aveau la momentul respectiv credite la BRD.
„Până la 31 martie, când a intrat în vigoare ordonanţa de urgenţă nr. 37, noi am avut peste 20.000 de cereri venite din partea clienţilor noştri. Avem în jur de 10.000 de clienţi care au aplicat pe soluţia ordonanţei de urgenţă nr. 37, care urmează să fie analizaţi şi procesaţi. Este un termen limitat, clienţii pot să aplice până la 15 mai. Trebuie să vedem şi ce se întâmplă cu legea (iniţiată de PSD - n.red.) din Parlament“, a spus Anca Nuţiu, director executiv marketing şi management produse la BRD, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
ZF Retail Summit 2024: România are toate atuurile pentru a deveni un exportator de produse agroalimentare, pe modelul Poloniei, dar trebuie să accelereze investiţiile în procesare
-
Semnal dur de la Transelectrica: Să nu trecem de la protejarea consumatorilor la salvarea producătorilor de energie
-
Bursă. Alexandru Ilisie, OTP AM: BVB pare să se tranzacţioneze la un multiplu mai ridicat de evaluare decât bursele din regiune
-
ANA Hotels investeşte 11 mil. euro în redeschiderea restaurantului Panoramic din Braşov şi în înlocuirea telecabinei din oraş
-
Ambasadoarea SUA la Bucureşti: România devine mai stabilă, mai transparentă şi mai predictibilă pentru investitori. Aderarea la OECD va fi un mare salt înainte. Cine are viză de America să vină să şi-o reînnoiască chiar dacă este luată anul trecut.
-
Inflaţia dă înapoi datorită preţurilor alimentelor. Preţurile la servicii şi bunuri nealimentare cresc. Inflaţia anuală a fost de 5,9% în aprilie 2024 (6,6% în martie, 7,2% în februarie), dar preţurile la servicii au crescut cu 10%, iar la bunuri nealimentare cu 7%. Preţurile alimentelor au crescut cu numai 2%.
-
Bursă. Robert Bohynik, Goldman Sachs Polonia: Inteligenţa artificială este o parte potenţială, reală, viitoare a procesului de investiţii
-
Michael Tsamaz, la ultima discuţie cu analiştii înainte de a părăsi grupul OTE: Am fost foarte ataşat de piaţa din România, din păcate piaţa a devenit foarte dificilă, aşa am ajuns la exit. Grupul elen „nu are nimic nou de anunţat” în legătură cu vânzarea companiei de telefonie mobilă din România
-
Iaşi te inspiră!, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Bogdan Doroftei, Origyn Fertility Center din Iaşi: Am fost educaţi că trebuie să avem casă, job bun şi apoi să facem copii. Dar uităm că după 35 de ani scad dramatic şansele
-
ZF Investiţi în România! Grupul antreprenorial EMI International, cu Morphosis Capital şi Innova Capital în acţionariat, ţinteşte noi tranzacţii în Belgia şi analizează următoarea ţară pentru extindere. Cifra de afaceri la nivel de grup s-a ridicat la circa 40 mil. euro în 2023, incluzând rezultatul Kadra, dar şi o creştere organică de 15%
-
Pagina verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. Mit sau realitate: Este plasticul colorat mai greu de reciclat decât cel transparent?
-
Pagina verde. Tot mai multe presiuni pe umerii IMM-urilor: din 2026, cele listate la Bursă trebuie să realizeze rapoarte ESG
-
ZF Retail Summit 2024. Avem în continuare un apetit pentru consum, deşi consumatorii sunt mai chibzuiţi. Este important să investim acum ca să putem să creştem sectorul de retail în viitor
-
Afaceri de la Zero. Tania Puşcărău produce genţi şi rucsacuri din piele într-un atelier din Reghin sub brandul Tanna. „Pentru mai mult de 50% dintre clientele noastre contează că sunt produse în România“
-
ZF Agropower. Fermierii îşi doresc o bursă românească de cereale, cu preţuri şi contracte la vedere, cum sunt cele din America, la Chicago, sau din Franţa, la Paris. „Este o soluţie foarte bună, ca să eliminăm barierele care există între fermieri şi traderi.“