Felix Daniliuc, Director Departament IMM, BRD Groupe Société Générale, spune că firmele ar trebui să se uite la ceea ce au învăţat în 2020, astfel încât să le poată folosi şi anul viitor. Companiile au nevoie de un plan de strategie pentru a putea anticipa, dar şi pentru a fi pregătite în anul ce urmează să vină.
“Avem lecţii, este important să ne uitpm la 2020 pentru că este un an cu totul şi cu totul diferit, care ne-a adus multe lecţii şi ne-au pus în situaţii astfel încât să ne ridicăm întrebări şi să transpunem aceste lucruri în perioada următoare. Bugetul reprezintă o invitaţie pentru a pregăti 2021, buget are semn egal cu plan de strategie, pentru a anticipa şi a înţelege ce ne dorim să facem şi cum trebuie să facem”, spune Felix Daniliuc, Director Departament IMM, BRD Groupe Société Générale, în cadrul videoconferinţei organizate de Ziarul Financiar în parteneriat cu BRD Groupe Société Générale- Buget 2021: Cum pregătim viitorul?.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE