Business Construct

Ovidiu Păscuţiu,Saint-Gobain România: Renovările şi noile proiecte din segmentul rezidenţial rămân un consumator important pentru noi. De la intrarea pe piaţa locală în 2005, Saint-Gobain a investit aproximativ 400 mil. euro în România

Ovidiu Păscuţiu, director general al Saint-Gobain România: În 2019, rezultatele grupului Saint-Gobain în România s-au menţinut pe un nivel ascendent, cu o cifră de afaceri în creştere

Ovidiu Păscuţiu, director general al Saint-Gobain România: În 2019, rezultatele grupului Saint-Gobain în România s-au menţinut pe un nivel ascendent, cu o cifră de afaceri în creştere

Autor: Alina-Elena Vasiliu

20.01.2020, 00:05 522

♦ De la intrarea pe piaţa locală (în 2005), Saint-Gobain a investit aproximativ 400 mil. euro în România, alocând în 2019 un total de 20 mil. euro retehnologizării liniei de producţie de sticlă float a fabricii de la Călăraşi.

 

Consolidarea şi reabilitarea termică a clădirilor, pentru a reduce consumul de energie, sunt două dintre resorturile care ţin pe plus piaţa construcţiilor şi businessurile jucătorilor din domeniu, este de părere Ovidiu Păscuţiu, director general al Saint-Gobain România, subsidiara grupului francez cu acelaşi nume, care produce mai multe tipuri de materiale de construcţii.

„Întrucât în România peste 70% din locuinţele rezidenţiale au fost construite în urmă cu peste 25 de ani, acestea necesită consolidare, reabilitare termică şi mai ales amenajări interioare pentru a răspunde cât mai bine nevoilor din prezent în privinţa creşterii confortului locuitorilor. Procesul de reabilitare termică a clădirilor vechi ar trebui accelerat şi îmbunătăţit, împreună cu legislaţia în multe privinţe, precum protecţia împotriva incendiilor şi eficienţa energetică a clădirilor“, spune Ovidiu Păscuţiu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO