Business Hi-Tech

Afacerile din România ale Ericsson au crescut în 2016 cu 11%, la 162 milioane de euro

Arun Bansal, prim-vicepreşedinte şi director pentru Europa si America Latină al Ericsson

Avem de înfruntat provocări şi în România, şi în regiune pentru că veniturile operatorilor de telecom nu cresc

Arun Bansal, prim-vicepreşedinte şi director pentru Europa si America Latină al Ericsson Avem de înfruntat provocări şi în România, şi în regiune pentru că veniturile operatorilor de telecom nu cresc

Autor: Adrian Seceleanu

14.06.2017, 00:08 493
În prezent, compania are pe plan local peste 3.000 de angajaţi, de peste 10 de ori mai mulţi decât în urmă cu un deceniu.
 
Compania suedeză Ericsson, unul dintre cei mai mari fur­ni­zori globali de echipamente şi servicii pentru operatorii  telecom, a înregistrat anul tre­cut pe piaţa din România o creştere a cifrei de afaceri de 10,6%, până la 728,5 mil. lei (162,2 mil. euro), conform datelor dis­po­ni­bi­le pe site-ul Ministerului Finan­ţelor Publice.
 
Profitul net al companiei a crescut de peste două ori, cu 144,2%, până la 31,9 mil. lei (7,1 mil. euro).
 
Pe lângă echipamentele şi serviciile aferente livrate operatorilor, Ericsson a pre­luat şi o serie de activităţi tehnice la unii ope­ratori locali şi operează şi un centru de ser­vicii care lucrează pentru clienţi globali, evo­luţia cifrei de afaceri fiind influenţată de toţi aceşti factori. Ericsson a semnat în 2014 un acord de externalizare cu companiile Cos­mote şi Romtelecom, principalele en­tităţi care fac parte din grupul de co­mu­ni­caţii fixe şi mobile Telekom, şi în 2015 cu Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă.
 
Numărul mediu de angajaţi ai companiei a crescut în 2016 cu 42 de persoane, până la 2.840, conform datelor de la Finanţe. În prezent compania are peste 3.000 de angajaţi în România, a declarat luni, la Bu­cureşti, în cadrul unei conferinţe Arun Bansal, prim-vicepreşedinte şi direc­tor pen­­tru Europa si America Latină al Eric­­s­son. Suedezii au început să creas­­­că pu­ternic pe piaţa locală din punctul de ve­de­re al numărului de angajaţi după des­chi­de­rea unui centru de servicii în Bucureşti în 2007.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO