Business Hi-Tech

Alex Vişa, GroupM Interaction: Programmatic permite o targetare mult mai specifică şi îţi permite să răspunzi mai bine obiceiului de consum

Alex Vişa, GroupM Interaction: Programmatic permite o...

Autor: Ştefan Stan

27.10.2015, 14:15 263

Programmatic buying este cumpărarea automată de publicitate prin intermediul platformei de tehnologie de la furnizori, de la vendori de media online versus cumpărarea de la aceeaşi vendori prin trimiterea unui e-mail, a spus la ZF Digital 15 Alex Vişa, Interaction Director GroupM Interaction

Estimez că Google are undeva între 25-35.000 clienţi activi în România. Din aceştia sunt unii care cheltuie 2-5 milioane de euro pe an, pe care îi numărăm pe degete, şi sunt mulţi care cheltuie sume mici, 50-100 de euro pe lună.

Programmatic este o cumpărare automatizată, ceea ce îţi permite să faci o targetare mult mai specifică şi îţi permite să răspunzi mai bine obiceiului de consum al consumatorului, de modul în care el se plimbă pe Internet. Nu mai decid că vreau un milion de afişări pe site-ul x, ci vreau o afişare a unu individ care răspunde la nişte criterii cerute.

Programmatic este un marketplace de inventar, de audienţă. Se oferă spre vânzare acea respectivă afişare, care pentru a fi valorificată trebuie cumpărată.

Unul dintre lucrurile pe care le-am susţinut mereu este să cumpărăm de la publisheri români, să construim o relaţie cu ei. Ei creează o mare parte din conţinutul în limba română care se găseşte pe piaţă. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO