După ce în 2013 vânzările de tablete de pe piaţa locală au crescut de trei ori faţă de anul anterior, la peste 500.000 de unităţi, şi 2014 promite să aducă magazinelor de profil vânzări în creştere, avansul de aproximativ 50% estimat pentru piaţa tabletelor din România reflectând vânzări de până la un milion de unităţi până la finele acestui an. Pornind de la modele entry-level cu preţ de 150 lei şi ajungând la tablete premium cu preţuri care depăşesc suma de 4.000 lei, piaţa locală de tablete oferă soluţii pentru toate gusturile şi buzunarele.
Majoritatea românilor preferă însă tabletele de buget, cu dotări cel mult de nivel mediu ÅŸi preÅ£ care nu depăşeÅŸte 800 – 1.000 lei. ÃŽn preferinÅ£ele utilizatorilor intră atât modele de tablete oferite de producători consacraÅ£i (ASUS, Lenovo, Samsung etc.), cât ÅŸi produse aduse în România ÅŸi vândute sub numele unor brand-uri autohtone (Allview, Evolio, E-Boda, UTOK etc.), apreciate pentru oferta generoasă de dotări oferite la un preÅ£ similar sau mai mic. Brandurile locale deÅ£in în prezent peste jumăÂtate din piaÅ£a locală de tablete.
Citiţi analiza completă pe www.go4it.ro