Business Hi-Tech

Call-center-ul înfiinţat de grecii de la OTE în România a avut afaceri de 11,1 mil. lei în 2015

Call-center-ul înfiinţat de grecii de la OTE în...

Autor: Adrian Seceleanu

08.06.2016, 00:00 324

Compania E-Value International, care a fost înfiinţată în anul 2014 pe piaţa locală de grupul elen de comunicaţii OTE şi care oferă servicii de tip call-center, a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 11,1 mil. lei (2,5 mil. euro), arată datele de pe pagina web a Ministerului Finanţelor Publice. Firma a înregistrat anul trecut pierderi nete de 6,74 mil. lei şi a avut un număr mediu de 16 angajaţi, cu 9 mai mulţi faţă de 2014. 

În primul an de activitate compania a avut afaceri de 0,2 mil. lei şi pierderi nete de 0,6 mil. lei.  Primul client al companiei a fost compania Telekom România Communications (fostul Romtelecom), pentru care E-Value International a început să ofere servicii de call-center în decembrie 2014. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO