Gameloft România, producător şi dezvoltator de jocuri video înfiinţat în urmă cu mai bine de 10 ani, şi-a majorat cifra de afaceri cu aproximativ 3% pe parcursul anului trecut, când oamenii au fost nevoiţi să stea mai mult în propriile locuinţe pentru a evita contactarea noului coronavirus, compania ajungând astfel la afaceri de peste 22,7 milioane de euro în 2020.
„Cifra de afaceri în 2020 a fost în creştere faţă de 2019. În urma pandemiei, jucătorii au petrecut mai mult timp explorând lumi virtuale şi socializând cu prietenii prin intermediul jocurilor. În 2021 vom continua să creştem în ton cu trendul ascendent al sectorului de gaming”, a spus pentru ZF Ema Marcu, HR manager în cadrul Gameloft România.
Ea a adăugat că în noul context generat de pandemie, Gameloft România produce şi dezvoltă jocuri multiplatformă - destinate atât PC-urilor şi consolelor, cât şi dispozitivelor mobile -, urmând tendinţele pieţei.