Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, deţinut de grupul eMAG, are în plan să-şi majoreze anul acesta veniturile locale cu 30%, la fel ca şi în 2019, când cifra de afaceri înregistrată pe plan autohton s-a situat la 325 milioane lei. Totodată, anul trecut retailerul de fashion online a reuşit să aibă profit în şase luni din an, pentru 2020 ţinta de profitabilitate vizând întregul business – România, Bulgaria şi Ungaria, cele trei pieţe pe care activează Fashion Days - cât şi întregul an financiar.
„Avem deja o creştere solidă a numărului de clienţi, dată în special de faptul că de la momentul în care comanzi până la momentul în care îţi primeşti banii înapoi pentru un retur făcut trec 4-5 zile, nu câteva săptămâni, ca la alţi competitori din zona online. Investiţia în marketing va creşte şi va asigura această creştere de 30% tocmai pentru că avem servicii excelente de livrare şi retur. În plus, investiţia în tehnologie pentru a creşte şi mai mult aportul aplicaţiei în total business va da roade anul viitor”, a explicat pentru ZF Robert Berza, CEO-ul Fashion Days, pilonii pe care se bazează ţinta de creştere a businessului în 2020. În plus, a adăugat el, retailerul de fashion online va include în portofoliu o serie de branduri noi, chiar şi româneşti.