Business Hi-Tech

Google a depăşit Yahoo în publicitatea pe bannere

Autor: Adrian Voicu

11.06.2011, 00:00 570

Pentru prima oară în istoria internetului, Yahoo nu mai estelider pe bannere publicitare online, arată un studiu IDC.

Pe primul trimestru al anului, Google a ajuns primul pe piaţămulţumită reţelei Google Display Network.

Numărul unu mondial pe motoare de căutare, Google deţină 14,7%din piaţă, faţă de ultimul trimestru din 2010, când cota acestuiaera de 13,3%. În acelaşi timp, cota de piaţă a Yahoo a scăzut de la13,6% la 12,2%.

Piaţa totală la nivel mondial a bannerelor publicitare online acrescut cu 14% în T1 până la 18,2 miliarde dolari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO