Business Hi-Tech

Lenovo ţinteşte o dublare a cotei de piaţă pe segmentul smartphone după lansarea brandului Moto în România

Ivan Bozev: Brandul încă rezonează cu clienţii, toată lumea a auzit de Moto

Ivan Bozev: Brandul încă rezonează cu clienţii, toată lumea a auzit de Moto

Autor: Adrian Seceleanu

19.08.2016, 00:02 352
Lenovo are ca obiectiv o dublare a cotei de piaţă de pe segmentul smartphone din România, de la aproximativ 5% în prezent la 10%, odată cu lansarea pe piaţă a produselor cu brandul Moto care permit companiei chineze să atace noi segmente de clienţi.

„Cu totul, la nivelul Europei de Sud-Est Lenovo are deja o cotă de piaţă de peste 10% de peste trei trimestre pe segmentul smartphone. Nu există motive pentru care să nu avem aceeaşi performanţă şi în România. Compania de cercetare cu care lucram a încetat să mai publice date, dar cred că avem o cotă de piaţă în jur de 5% în România după numărul de telefoane vândute“, a declarat pentru ZF Ivan Bozev, directorul general al Lenovo pentru Europa de Sud-Est. „Obiectivul nostru este să atingem cât mai repede o cotă de piaţă de 10% în România. În ceea ce priveşte regiunea Europei de Sud-Est, având în vedere că suntem deja pe locul doi nu putem avea decât un singur obiectiv, să urcăm de pe locul 2 pe locul 1“, a adăugat el.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO