Orange, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a înregistrat în trim. III venituri de 384 mil. euro, în scădere cu 4,7% faţă de anul anterior, conform datelor comunicate de companie. „În primele nouă luni din 2023 cifra de afaceri este de 1,144 de miliarde de euro, în scădere cu 2,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut“, conform datelor comunicate de operator. Compania nu oferă date despre evoluţia profitului şi nici date diferenţiate despre veniturile totale şi cele generate de serviciile de comunicaţii. Cifrele includ şi rezultatele fostului Romtelecom, companie achiziţionată de la Deutsche Telekom şi OTE.
La 30 septembrie 2023, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,7 milioane de clienţi, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,2 milioane de clienţi.
„Traversăm o perioadă plină de provocări, iar energia noastră se concentrează pe păstrarea încrederii clienţilor, a promisiunilor de brand şi a calităţii serviciilor de conectivitate cu care ne-am obişnuit utilizatorii. În timp ce piaţa de consumer a devenit din ce în ce mai solicitantă, segmentul B2B a rămas un motor de creştere datorită soluţiilor de top oferite de Orange Business companiilor şi administraţiilor publice. Continuăm să mizăm pe experienţe digitale complete precum YOXO“, a comentat rezultatele Julien Ducarroz, CEO al Orange România.