Business Hi-Tech

Preţul şi diagonala bat brand-ul în preferinţele românilor pentru televizoare

 Preţul şi diagonala bat brand-ul în preferinţele românilor pentru televizoare

Autor: Radu Racu

08.08.2012, 00:09 1696

Preţul şi diagonala ecranului sunt reperele cele mai importante pe care le au românii care intenţionează să îşi cumpere un televizor, în timp ce notorietatea brand-ului se situează abia pe locul al cincilea, arată un studiu al companiei de cercetare TNS Pentor, comandat de Toshiba. Aproape 60% din persoanele intervievate cu venituri pe familie de cel puţin 3.000 de lei (circa 700 de euro) intenţionează să-şi cumpere un televizor în anul următor, conform datelor TNS Pentor.

Cei mai mulţi dintre români se informează despre produsul vizat pe site-uri de specialitate şi de la prieteni, dar 71% aleg să cumpere televizorul dintr-un magazin fizic, conform studiului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO