Business Hi-Tech

Publicitatea online a crescut cu 7%, la 113 mil. lei

Publicitatea online a crescut cu 7%, la 113 mil. lei

Autor: Adrian Seceleanu

03.06.2015, 00:05 91
Piaţa de publicitate online din România a înregistrat anul trecut o valoare de 112,8 mil. lei (circa 25,4 mil. euro), în creştere cu 7% faţă de 2013, potrivit unui studiu realizat de către IAB România - o asociaţie care reuneş­te agenţii şi regii de publicitate pe internet - şi compania de consultanţă PwC România.
 
Valoarea de 113 mil. lei este calculată agregând datele furnizate de 21 de companii, care reprezintă peste 1.000 de site-uri. Suma nu include veniturile totale obţinute de pe piaţa locală de giganţii americani Facebook şi Google, dar nici nu exclude complet activitatea celor două companii, a explicat pentru ZF Ionuţ Oprea, preşedintele IAB. „Cifrele includ o parte din această activitate (a Google şi Facebook - n. red.), mai exact includ campaniile derulate pe aceste canale de către agenţiile pe care le-am invitat în mod special să participe la studiu pentru asta, care declară în cadrul studiului cam­pa­niile derulate de ele pe aceste două canale, alături de celelalte cam­panii derulate. Aşadar, cifra reflectă o par­te mă­surabilă din aceas­tă activitate, cu ace­eaşi metodologie cu care mă­surăm şi pu­blicitatea online pe restul canalelor.“
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro