Business Hi-Tech

Robert Berza, Fashion Days – cel mai mare retailer online de fashion din România: Vom ajunge la venituri de circa 820-850 mil. lei la finalul anului fiscal 2023-2024. Suntem într-un proces de transformare a businessului acum, iar în 2-3 ani vom avea o gamă triplă de produse şi venituri de peste un miliard de lei la nivel de grup

Robert Berza, director general al Fashion Days: În primăvară-vară vom lansa marketplace-ul, care are aceeaşi tehnologie ca şi eMAG. Vom lista şi comercianţi din eMAG, însă vom face o selecţie. Vrem să colaborăm cu branduri de modă şi retaileri specializaţi în fashion, nu cu retaileri care comercializează mai multe tipuri de produse.

Robert Berza, director general al Fashion Days: În primăvară-vară vom lansa marketplace-ul, care are aceeaşi tehnologie ca şi eMAG. Vom lista şi comercianţi din eMAG, însă vom face o selecţie. Vrem să colaborăm cu branduri de modă şi retaileri specializaţi în fashion, nu cu retaileri care comercializează mai multe tipuri de produse.

Autor: Ioana Nita

03.11.2023, 12:00 163

Retailerul online de fashion organizează evenimentul de shopping Black Friday în perioada 6-12 noiembrie, valoarea stocului de produse fiind de 280 milioane lei, în creştere cu 4% faţă de 2022.

Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, parte din grupul eMAG şi prezent şi pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria, estimează că va încheia anul fiscal 2023-2024 cu venituri cuprinse între 820-850 milioane lei fără TVA, în creştere cu circa 20% faţă de 2020 – primul an al pandemiei, vânzările de pe plan local având cea mai mare pondere în business. Fashion Days se află în prezent într-un proces de transformare a businessului care îi va permite să îşi mărească considerabil gama şi să îşi crească veniturile. Mai exact, acesta a încheiat un parteneriat cu compania germană Tradebyte Software cu ajutorul căruia branduri mari internaţionale vor putea să îşi vândă produsele în magazinul online Fashion Days, iar de anul viitor va lansa şi partea de marketplace, prin tehnologia eMAG, la care vor avea acces comercianţi de fashion din România, Bulgaria şi Ungaria.

„Astăzi, dacă numărăm toate pro­dusele, unde produse înseamnă un articol, noi avem în jur de 130.000 -140.000 de produse constant în gamă, dintre care circa 90.000 sunt produse pe care le cumpărăm noi, iar 40.000 sunt în sistem de consignaţie, adică ele stau la noi în depozit, dar sunt deţinute de branduri. Peste doi ani noi ne propunem să avem gamă de trei ori mai mare, în condiţiile în care genul acesta de creşteri nu le poţi face în mod normal aşa repede. Dar pentru că intrăm pe zona de marketplace şi Tradebyte, nu avem nevoie de propriile stocuri, ci doar punem un «bridge» de tehnologie între client şi produs. Ce înseamnă asta? O gamă mult mai mare - branduri mai multe şi mult mai multe opţiuni pe anumite categorii, de la categorii clasice, precum «sneakers», unde vor fi zeci de mii, până la produse de nişă, cum ar fi diamante unde probabil vom avea câteva zeci de variante“, a declarat Robert Berza, director general al Fashion Days. El a adăugat că de la începutul lunii octombrie s-a listat pe Fashion Days primul brand prin intermediul integrării cu Tradebyte, acesta fiind Camper – brand de încălţăminte spaniol.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO