Business Hi-Tech

Robert Berza, Fashion Days: În 2018 am crescut cu 30%, ajungând la 250 mil. lei, iar în 2020 vom trece sigur pe profit

Robert Berza, CEO-ul Fashion Days: Acum noi ne axăm pe profitabilitate, ceea ce ne-a determinat de altfel să ne schimbăm strategia de achiziţie de branduri către cele din gamele medie şi de top.  Numărul de comenzi a crescut cu 20% în 2018, faţă de 2017, iar valoarea medie a coşului de cumpărături a ajuns la 335 lei anul trecut

Robert Berza, CEO-ul Fashion Days: Acum noi ne axăm pe profitabilitate, ceea ce ne-a determinat de altfel să ne schimbăm strategia de achiziţie de branduri către cele din gamele medie şi de top. Numărul de comenzi a crescut cu 20% în 2018, faţă de 2017, iar valoarea medie a coşului de cumpărături a ajuns la 335 lei anul trecut

Autor: Ioana Nita

10.06.2019, 09:45 454

Circa 80% din venituri sunt generate de comenzile realizate de pe dispozitivele mobile – 70% din aplicaţia Fashion Days şi 10% de site-ul mobil.

 

Fashion Days România, cel mai mare retailer online de modă de pe piaţa locală, a înregistrat anul trecut afaceri de 250 milioane lei, cu circa 30% mai mari faţă de 2017, avansul fiind generat de creşterea nu­mărului de comenzi primite şi de majorarea valorii medii a coşului de cumpărături, plus schimbarea mixului de branduri comer­cializate, care acum este axat mai mult de branduri din gamele medie şi de top.

Veniturile nu includ şi vânzările realizate de Fashion Days şi în Bulgaria sau Ungaria şi nici cele realizate prin intermediul platformei eMAG market place.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO