Business Hi-Tech

Şeful eMAG: Vânzările prin platforma marketplace au crescut cu 15%. Suspendăm sau reziliem contractele cu firmele care vând la preţ speculativ produse

Şeful eMAG: Vânzările prin platforma marketplace au...

Autor: Adrian Seceleanu

17.03.2020, 12:27 274

Vânzările companiilor care îşi comercializează produsele prin intermediul platformei marketplace a eMAG, liderul pieţei locale de retail online, au crescut cu peste 15% mai mult faţă de o perioadă obişnuită, în contextul crizei generate de epidemia de coronavirus.

“Vânzările (din platforma marketplace – n. red.) sunt în creştere mare, cu 15% peste o perioadă normală şi cu 30% peste anul trecut. Pentru orice retailer, canalul marketplace este o oportunitate să crească, pot adresa dintr-un punct întreaga ţară sau chiar regiunea, dacă doresc să se extindă şi pe marketplace în Bulgaria sau Ungaria”, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, CEO şi acţionar al eMAG, grup cu afaceri de peste 5 miliarde de lei în 2019.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO