Business Hi-Tech

Şeful evoMAG.ro: S-au vândut mai bine echipamentele care le permit oamenilor să lucreze şi să facă sport de acasă, dar traficul pe site a scăzut. Pentru ca firmele să poată absorbi şocul crizei, statul ar trebui să amâne plata unor taxe şi chiar să elimine unele dintre ele, afirmă antreprenorul

Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar majoritar al Evolution Prest Systems, compania care administrează evoMAG.ro.

Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar majoritar al Evolution Prest Systems, compania care administrează evoMAG.ro.

Autor: Adrian Seceleanu

17.03.2020, 17:45 190

evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece retaileri electro-IT de pe piaţa locală de comerţ electronic, a înregistrat în ultimele săptămâni, pe fondul restricţiilor de circulaţie impuse odată cu răspândirea virusului covid-19, vânzări mai mari pentru echipamentele care îi ajută pe utilzatori să lucreze dar şi să facă sport de acasă.

„În ultimele 3-4 săptămâni, am simţit o scădere de peste 10% a traficului în site. În acelaşi timp, înregistrăm o creştere foarte mare, de peste 50%, pe anumite categorii, precum purificatoare de aer, fitness & wellbeing şi produse care uşurează statul acasă”, a declarat pentru ZF Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar majoritar al Evo­lution Prest Systems, compania care administrează evoMAG.ro. „Lapto­pu­rile, imprimantele, tabletele şi desktop-urile, care permit lucrul de acasă, înregistrează vânzări în creştere. Pentru deplasări mai sigure în oraş, evitând aglomeraţia din mijlocele de transport în comun, clienţii evoMAG au cumpărat şi mai multe trotinete electrice.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO