Timpul care s-a scurs de la rebrandingul Cosmote şi Romtelecom în Telekom şi relansarea ofertei comerciale cu un puternic accent pe pachetele integrate fix mobil este prea scurt pentru a permite o evaluare a rezultatelor şi o eventuală ajustare a strategiei, a declarat Michael Tsamaz, CEO şi preşedinte al grupului OTE, răspunzând unor întrebări adresate de analişti în legătură cu rezultatele pe al doilea trimestru.
„Cred că este prea devreme să evaluăm rezultatele strategiei. Am lansat ofertele fix- mobil, care sunt primite destul de bine pe piaţă în acest moment, şi ne plasăm drept cel mai relevant furnizor de servicii convergente. Am investit şi în extinderea reţelei de fibră optică, dar după cum ştiţi este nevoie de timp pentru ca aceste investiţii să genereze rezultate. Sigur că există în piaţă jucători agresivi care atacă pe segmentele de televiziune sau telefonie mobilă, dar pentru a gestiona aceste provocări de pe piaţă trebuie să ne ţinem de strategia fix-mobil şi sperăm că aceasta va genera rezultate“, a declarat Tsamaz. El făcea referire cel mai probabil la compania de cablu RCS&RDS, care de un an atacă agresiv pe telefonie mobilă, şi la Orange, care în încercarea de a deveni un jucător relevant pe piaţa de servicii TV încearcă să atragă clienţi inclusiv oferind o reducere de 50% din abonament timp de un an utilizatorilor care aleg pachetul său de televiziune prin satelit.