Business Hi-Tech

Noua ţintă a grupului eMAG: afaceri de 2 miliarde euro în cel mult patru ani. „E-commerce-ul s-a mutat pe mobil. În aprilie 2019, peste 76% din vizitele pe platforma eMAG în România au venit de pe dispozitivele mobile, faţă de 70% cu un an în urmă.“

Iulian Stanciu, CEO-ul grupului eMAG: În România suntem profitabili. Tot profitul pe care îl facem în România îl investim în dezvoltare şi vom face acelaşi lucru în continuare.

Iulian Stanciu, CEO-ul grupului eMAG: În România suntem profitabili. Tot profitul pe care îl facem în România îl investim în dezvoltare şi vom face acelaşi lucru în continuare.

Autor: Ioana Nita

30.05.2019, 19:20 149

Grupul eMAG - care cuprinde businessurile online eMAG  şi Fashion Days, ce au pre­zenţă atât în România, cât şi în străinătate - Bul­garia, Ungaria şi Polonia (doar eMAG ), la care se adaugă şi retailerul online PC Ga­rage, precum şi compania de reparaţii Depa­nero şi firma de curierat Sameday -, a ajuns anul trecut la afaceri totale de 4,77 miliarde de lei, plus 17,5% faţă de 2017, atingându-şi astfel ţinta de venituri de un miliard de euro pro­pusă în urmă cu cinci ani. Următoarea ţintă a grupului eMAG este acum dublarea bu­sinessului la 2 mld. euro în maximum patru ani.

„În maximum patru ani ar trebui să ajungem la o cifră de afaceri de 2 miliarde euro pentru tot grupul eMAG. Anul acesta în România vrem să creştem cu peste 10% ca cifră de afaceri. Ritmul de creştere a vânzărilor totale va fi însă mai mare având în vedere că marketplace-ul va creşte mai mult. Per total grup, vom creşte mai mult de atât ţinând cont de extinderea în Ungaria prin fuziunea cu Extreme Di­gital, precum şi de dezvoltarea celorlalte bu­si­nessuri“, a decla­rat Iulian Stanciu, CEO-ul gru­pului eMAG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO