Veniturile Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, au avansat în trim. 3 cu 3,3,% la 251,1 mil. euro, pe fondul creşterii numărului de contracte de abonament pentru serviciile de telefonie mobilă şi de televiziune prin satelit. Circa 300.000 de clienţi ai companiei au trecut la serviciile de date 4G în trim. 3, baza de utilizatori ajungând la 1,9 milioane.
„Creşterea solidă a veniturilor din România a susţinut performanţa comercială solidă din Europa Centrală şi de Est şi a contrabalansat tendinţa negativă din Slovacia şi Republica Moldova“, conform raportului către investitori al grupului francez Orange.
„Performanţa din trimestrul al treilea reflectă creşterea constantă în evoluţia utilizării datelor mobile, susţinută de apetitul crescut pentru conectivitate, pentru servicii digitale, smartphone-uri şi produse wearable“ a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer al Orange România.
Numărul total de clienţi al Orange a scăzut, însă nu şi pe segmentul cheie al abonamentelor - unde operatorul a înregistrat un avans de 5% faţă de anul anterior, conform datelor comunicate de companie. În raport cu al doilea trimestru din acest an numărul total de clienţi al Orange a crescut cu 3,3%, revenind peste pragul de 10 milioane.