Business Hi-Tech

ZF Live. Irina Iancu, key accountant, Sellerengine Software: Cum ajută un soft creat de un român companiile să vândă pe Amazon

Irina Iancu, key accountant, Business Development Team în cadrul Sellerengine Software: „Oferim servicii de coaching, stăm de la început până la sfârşit şi le explicăm interfaţa Amazon“

Irina Iancu, key accountant, Business Development Team în cadrul Sellerengine Software: „Oferim servicii de coaching, stăm de la început până la sfârşit şi le explicăm interfaţa Amazon“

Autor: Bianca Dorobanţu

18.07.2016, 00:05 723
Sellerengine, o aplicaţie software care permite ajustarea automată a diverşi pa­rametri pentru companiile care îşi vând pro­dusele prin intermediul retailerului ame­rican Amazon, a ajuns la un portofoliu de 6.000 de clienţi, a spus Irina IANCU, key accountant, Business Development Team în cadrul Sellerengine Software, în cadrul emisiunii ZF Live.
 
„Compania are 6.000 de clienţi doar pe partea de software şi câteva sute de mii pe partea de servicii -  customer support, dar şi alte servicii.“ Românul Ioan Mitrea  este cel care a fondat în 2001 Sellerengine. „Pe Amazon.com sunt aproape 500 de milioane de produse. Competiţia este foarte mare la nivel de preţ, sunt foarte mulţi oameni care vând produsul respectiv, iar tu trebuie să ai un preţ cât mai mic. Acest soft include o «inteli­genţă artificială», care observă preţurile şi ţi-l adaptează pe al tău pentru ca să fii competitiv“, a spus Irina Iancu.
 
Din luna noiembrie a anului trecut, Sellerengine a devenit disponibil şi pe piaţa din România. „Tu ca entitate românească poţi vinde pe Amazon, poţi să-ţi deschizi un cont şi ai acces la toate pieţele din Europa. Am adus serviciile pe care le ofeream în SUA şi Anglia şi acasă ca să ajutăm companiile româneşti să se extindă. Avem un importator cu drept de distribuţie prin Amazon oriunde în Europa.“
 
Bitdefender este una dintre companiile care foloseşte softul Sellerengine pentru a-şi vinde produsele.
 
Practic, Sellerengine îl ajută pe cel care vrea să îşi vândă produsele ca să îşi deschidă contul, apoi să îşi plaseze produsele pe Amazon, să îşi creeze pagini, să aleagă preţurile, pozele pentru promovare şi descrierile produselor, care să îi crească vizibilitatea, a mai spus Irina Iancu.
 
„Oferim servicii de coaching, stăm de la început până la sfârşit şi le explicăm interfaţa Amazon. Sunt foarte multe reguli pe care trebuie să le respecţi ca să nu ai probleme cu Amazon“
 
Mecanismul de pe care funcţionează acest software se bazează pe faptul că este mai eficient ca oamenii să vândă astfel, decât să îşi înfiinţeze propriul site, de exemplu. „Oamenii vând foarte mult online, iar din punct de vedere logistic este foarte simplu să vinzi pe Amazon. Dacă tu ca producător vrei să te extinzi în afară trebuie să îţi înfiinţezi un site, să implementezi strategii de marketing, poate să ai un depozit în care să-ţi pui produsele. Amazonul are deja aceste lucruri. Costurile de implementare sunt foarte mici, este o variantă mai bună pentru a vinde acolo, fiind un gigant cu o credibilitate şi vizibilitate mare, decât dacă şi-ar face cineva propriul site“, a mai spus Irina Iancu.
 
„Amazon este folosit în SUA ca motor de căutare, oamenii îl utilizează ca şi cum ar căuta pe Google. E un brand în care oamenii au încredere. Mesajul este că dacă vreţi să accesaţi o piaţă de milioane de clienţi Amazon este soluţia, costurile de implementare sunt foarte mici, procesul este mult mai simplu decât daca aţi încerca orice metode“, a adăugat Irina Iancu.
 
 
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO