Business Internaţional

Metro va restructura Real prin restrangerea retelei

28.07.2008, 19:02 17

Restrangerea retelei Real si consolidarea acestui brand reprezinta elemente importante ale programului de restructurare a diviziei, a anuntat Metro, cel mai mare retailer din Germania, care a precizat ca va accelera si vanzarea magazinelor de moda Adler. Pana la inceputul anului 2010, Real va renunta la 27 de unitati Real cu performante nesatisfacatoare, iar rezultatele financiare din trimestrul al doilea vor include costuri exceptionale legate de aceasta operatiune in valoare de 237 mil. euro. Grupul Metro a decis totodata sa accelereze vanzarea magazinelor Adler si sa revizuiasca in scadere valoarea acestora, pe fondul situatiei dificile de pe piata articolelor vestimentare. In acelasi timp, grupul de retail a mentinut neschimbata tinta de profit pentru acest an, anticipand un avans de 6%-8% al acestuia. Metro este unul dintre cele mai mari grupuri de retail la nivel mondial, cu vanzari de circa 64 de miliarde de euro, in 2007. Grupul are 280.000 de angajati si opereaza 2.200 de magazine in 31 de tari. Compania este prezenta pe piata romaneasca atat prin intermediul diviziei de cash & carry, cu o retea de 23 de magazine, cat si al celei de hipermarketuri Real, formata din 14 magazine, dintre care sase au fost deschise in 2007.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO