Business Internaţional

Rezultatele Single’s Day: Alibaba stabileşte un nou record şi ajunge la vânzări de 56 de miliarde de dolari în cel mai mare eveniment de shopping al anului

Rezultatele Single’s Day: Alibaba stabileşte un nou...

Autor: Eduard Ivanovici

11.11.2020, 15:08 328

Vânzările înregistrate de Alibaba, cel mai mare retailer online din China, au depăşit 56 de miliarde de dolari în timpul evenimentului de shopping Single’s Day, transmite Yahoo Finance.

Comenzile au ajuns la circa 583.000 pe secundă în timpul celui mai bun moment al evenimentului de patru zile.

Alibaba a lansat Single’s Day în 2009 pentru a încuraja vânzările în rândul persoanelor singure, conceptul vrând să fie o antiteză pentru celebrul Valentine’s Day. Platforma a vândut de 16 ori mai mult decât a reuşit Amazon în timpul celor două zile de Prime Day, perioada cu cele mai mari reduceri din an.

Rezultatele din ultimele zile vin într-un moment cât se poate de prielnic pentru Alibaba, care a înregistrat o scădere de 10% a valorii de piaţă în urma listării eşuate la bursă a fintech-ului Ant Group.

Vânzările companiei fondate de Jack Ma au crescut cu 25% faţă de anul trecut, când a înregistrat 40,5 miliarde de dolari în cadrul evenimentului de shopping.

Un sondaj realizat de firma de cercetare Oliver Wyman, citat de CNN, a scos la iveală faptul că 86% dintre consumatorii chinezi au fost dispuşi să cheltuiască la fel sau mai mult decât în ultima ediţie a Single’s Day.

Analiştii băncii Citigroup spun celălalt gigant al comerţului online din China, JD.com, ar putea raporta vânzări de 41,7 miliarde de dolari, cu 29% mai mult decât în 2019.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO