Starbucks, cel mai mare lanţ de cafenele la nivel mondial, şi-alansat un nou logo, noua variantă nemaiincluzând cuvintele"Starbucks" şi "coffee", scrie BBC News. Noua imagine a mărcii estereprezentată doar de sirena cu două cozi, prezentă şi în trecut.Mişcarea dă cale liberă diversificării gamei de produse, după cereprezentanţii companiei şi-au manifestat intenţia de a lansa noiproduse şi chiar să vândă bere şi vin în unele dintre cafenele saledin Statele Unite. "Cred că este o nebunie. Ce se va întâmpla, ceva deveni cafeaua care era cunoscută sub numele de Starbucks?", seîntreabă James Gregory, director executiv la compania de brandingCore Brand. Howard Schultz, CEO-ul Starbucks, spune că mişcareaeste în concordanţă cu strategia pe care compania o va adopta înperioada următoare. "Este o rafinare a logo-ului, care reflectăstrategia noastră. Nu ne-am trezit din senin că vrem să ne schimbămlogo-ul", spune Schultz.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels