Afacerile Interstar Chim, companie care realizează şi distribuie pe piaţa locală produse de curăţenie sub branduri precum Biocarpet sau Rivex, au trecut anul trecut pragul de 100 de milioane de lei (24 mil. euro) după un avans de aproape 8%.
Businessul companiei elene a avansat deşi consumul nu a dat semne reale de revenire, iar lupta pe preţ s-a intensificat, promoţiile agresive fiind principala armă pe această piaţă dominată de giganţi internaţionali precum Procter&Gamble, Unilever şi Henkel.
WikiZF: Profilul companiei Procter & Gamble Distribution S.R.L.
„Am crescut pe toate segmentele, vânzările produselor proprii au avansat cu 5%, cele ale mărcilor private cu 16%, iar vânzările brandurilor partenerilor noştri pe care le distribuim în România au avut un plus de 34%“, spune Kostas Fidanakis (49 de ani), directorul comercial al InterstarChim. Grecul lucrează pentru companie încă din 1995, primul an de activitate al producătorului şi distribuitorului pe piaţa locală.