♦ Agenţia are peste 550 de clienţi corporate, pentru care oferă servicii de travel management.
Agenţia de turism Accent Travel, specializată pe turismul de business, a încheiat anul trecut cu un volum de vânzări de 138 mil. lei, potrivit informaţiilor furnizate de reprezentanţii companiei. Estimările pentru acest an arată o creştere de 43% a volumului de vânzări.
În 2021, compania a avut un volum de vânzări de 79 milioane lei şi doar 39 de angajaţi. Anul trecut, agenţia a numărat o medie de 55 de angajaţi.
„Una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă Accent Travel & Events în acest an este deficitul de forţă de muncă în domeniul nostru, ceea ce ne-a obligat să prospectăm surse alternative în pieţele din afara UE“, spun reprezentanţii companiei.
Agenţia are peste 550 de clienţi corporate, pentru care oferă servicii de travel management. Compania are un buget de investiţii alocat în acest an de 1,3 milioane lei. „Extinderea Accent DMC va aduce beneficii semnificative afacerii noastre. Ne-am angajat să oferim clienţilor noştri cea mai bună platformă de conţinut hotelier dedicată industriei din România (B2B). De altfel, Accent DMC este şi reprezentant în România al celei mai importante platforme de conţinut hotelier din lume, care ne asigură un potenţial de creştere semnificativ în următoarea perioadă“, mai spun aceştia.