♦ Nawaf Salameh, Alexandrion Group: „Vizităm des Franţa, Germania, Italia sau Spania, iar acolo, în baruri, au adaos de 20-30%, în timp ce la noi este de şase ori mai mare decât preţul dat distribuitorului. Eu vreau să vând fără adaos.“
Grupul Alexandrion, cu o cifră de afaceri de peste 200 mil. euro la nivel global, investeşte într-un concept de magazine şi hoteluri, care se adresează românilor cu venituri de 1.000-1.500 euro, care vor să consume băuturi fine, precum single malt, brandy sau rom, în oraş, la preţuri accesibile şi să aibă parte de entertainment, cum ar fi vizionarea unui meci de fotbal sau muzică live.
„Am început un nou model de business, prin care vrem să deschidem magazine şi hoteluri Alexandrion Experience pentru a rezolva problema consumului de băuturi la preţuri accesibile în anumite locaţii. Am început în São Paulo şi a fost reuşit, iar la fel a fost şi în Atena şi în Cipru, iar acum ne dezvoltăm în România“, a spus Nawaf Salameh, fondatorul şi preşedintele Alexandrion Group, în cadrul unei conferinţe de presă privind planurile de dezvoltare.