Companii

Antreprenorii spun că problemele interne şi deciziile de business sunt principalii declanşatori ai crizelor de imagine

Antreprenorii spun că problemele interne şi deciziile...

Autor: Roxana Rosu

12.10.2017, 00:05 141

Numărul antreprenorilor români care s-au confruntat cu crize de imagine a crescut la 68% în acest an, faţă de 60% în 2016, dar cea mai mare parte dintre ei (74%) sunt optimişti că nu se vor mai confrunta cu o astfel de problemă în viitorul apro­piat, potrivit unui studiu GMP PR realizat împreună cu CITR Group. Majoritatea (60%) consideră că la baza unei crize stau problemele in­terne şi deciziile de business, mai pu­ţin social media (26%) sau produsul în sine (14%). Deşi numărul celor care şi-au angajat intern o persoană care să se ocu­pe de comunicare a crescut de la 38% în 2016 la 47% în 2017, în conti­nua­re scenariul de criză şi manualul re­prezintă o tehnicitate intangibilă. Doar 22% au lucrat pe scenarii de posibile si­tuaţii care le pot afecta reputaţia şi doar 7% au întâlnit aceste scenarii într-un manual.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO