Lanţul de supermarketuri Billa, parte a grupului Rewe, va termina acest an cu o reţea de 71 de magazine, cu zece mai multe decât la începutul anului şi va continua să se extindă şi în anii care vor urma în acelaşi ritm sau chiar mai accelerat deoarece piaţa oferă încă oportunităţi.
Unul dintre motivele pentru care compania austriacă şi-a accelerat planurile de expansiune este faptul că a simţit o revenire a consumului în acest an după trei ani de declin. "Noi am simţit o creştere a consumului. Clienţii cumpără mai puţin, însă vin mai des, iar acest lucru a compensat scăderea coşului. Mai mult, avem creştere like for like (la un număr constant de magazine), iar acesta este cel mai important indicator pentru consum", spune Sorana Georgia, singura româncă aflată la conducerea unui jucător din retailul modern.
Ea pariază pe creşterea cifrei de afaceri în 2012 după ce Billa a terminat anul trecut cu afaceri de 266 mil. euro, în scădere cu circa 2% comparativ cu 2010.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels