Companii

Businessul Stihl creşte cu 15-17% în 2010

19.11.2010, 13:26 25

Andreas Stihl Motounelte, subsidiara locală a grupului germanStihl, estimează că cifra de afaceri din 2010 ar putea consemna unavans de 15-17% comparativ cu cea din 2009, potrivit lui IoanMezei, directorul general al companiei. "Până nu se termină lunanoiembrie, care este foarte importantă datorită sezonalităţii,pentru că în această perioadă se vând cele mai multe motoferăstraie(drujbe - n.red.), încă nu vom putem spune însă cu certitudine careva fi creşterea", a afirmat Mezei.

Pentru 2011, compania intenţionează să continue programul delansare de noi produse, după ce de curând a lansat motofoarfeca cuacumulator. "Poate cel mai aşteptat utilaj în 2011 estemotoferăstrăul cu acumulator", a declarat Mezei, adăugând că între50% şi 70% din gama de produse a Andreas Stihl Motounelte se aflăîntr-un proces de înlocuire în perioada 2008-2012. Piaţamotouneltelor din România se ridică la circa 100-120 mil. euro, înstagnare faţă de 2009, potrivit lui Mezei.

Andreas Stihl Motounelte are pe piaţa locală un portofoliuformat din circa 80-100 de produse, cele mai bine vândute produsefiind motoferăstraiele. Nemţii concurează pe piaţa locală cucompanii precum Husqvarna.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO