Companii

Ce urmează pentru brandurile locale după România: magazine la Sofia, New York sau Milano

Ce urmează pentru brandurile locale după România: magazine la Sofia, New York sau Milano
24.09.2010, 13:02 42

Se numesc Musette, Jolidon, ID Sarrieri sau Irina Schrotter.Sunt branduri dezvoltate în România, produse în România, dar careau ales să-şi vândă produsele în ţări unde bugetele de cumpărăturiale femeilor trec de nişte sute de euro pe lună şi unde creştereaeconomică a revenit.

Ştirea este relativ nouă şi pentru România: magazinul Musette,un brand românesc, va deschide în franciză primul magazin pesteocean, în inima New Yorkului - în West Broadway, cartierul Soho dinManhattan. Reţeta aplicată de Musette în SUA sună astfel: 2 suroriromânce, 50 de metri pătraţi, 250.000 de euro, zero taxă defranciză, pantofi şi genţi. După o reţetă similară, un al doileamagazin, "mult mai mare", este aşteptat tot în New York, înaugust-septembrie 2011.

Citiţi mai multe despre expansiunea în străinătate a brandurilorromâneşti pe www.businessmagazin.ro


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO