Se numesc Musette, Jolidon, ID Sarrieri sau Irina Schrotter.Sunt branduri dezvoltate în România, produse în România, dar careau ales să-şi vândă produsele în ţări unde bugetele de cumpărăturiale femeilor trec de nişte sute de euro pe lună şi unde creştereaeconomică a revenit.
Ştirea este relativ nouă şi pentru România: magazinul Musette,un brand românesc, va deschide în franciză primul magazin pesteocean, în inima New Yorkului - în West Broadway, cartierul Soho dinManhattan. Reţeta aplicată de Musette în SUA sună astfel: 2 suroriromânce, 50 de metri pătraţi, 250.000 de euro, zero taxă defranciză, pantofi şi genţi. După o reţetă similară, un al doileamagazin, "mult mai mare", este aşteptat tot în New York, înaugust-septembrie 2011.
Citiţi mai multe despre expansiunea în străinătate a brandurilorromâneşti pe www.businessmagazin.ro
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels